کارگاه بازاریابی ویروسی در پارک صنایع نرم برگزار شد

کارگاه بازاریابی ویروسی در پارک صنایع نرم برگزار شد

کارگاه بازاریابی ویروسی یکی دیگر از سری کارگاه‌های «کار تمرین» بود که در روز شنبه 10/9/97 ساعت 15 توسط خانم مریم صادقی مدیر استارتاپ ورزیده از استارتاپ‌های مستقر در مرکز شتابدهی شکوفا برگزار شد. 
 به گزارش بازارکار، سری کارگاه‌های «کارتمرین» روش‌های نوین معرفی کالا یا خدمات و ترغیب مخاطب به استفاده از محصول را با استفاده از روش‌های کم هزینه اما خلاقانه و نوآور، آموزش می‌دهد.  
در یک ساعت اول کارگاه بازاریابی ویروسی ابتدا شرکت‌کنندگان آموختند که چطور نکات و چالش‌های حوزه‌ای که انتخاب کردند را بیابند و سپس تمرین کردند تا ضمن آگاهی از الزامات، ساختار موجود معرفی محصول، را تغییر دهند و در نهایت سعی شد تا شرکت‌کنندگان بیاموزند که چطور محصولشان را ویروس‌وار، کم‌هزینه و نوآورانه به بازار ساختار شکسته‌ای که در ابتدای جلسه تمرین کردند معرفی نمایند.  
تمامی شرکت‌کنندگانی که در کارگاه‌های «کارتمرین» شرکت می‌کنند می‌توانند در بیست و دومین روز از هر ماه در دورهمی رایگان ویژه کسانی که از نکات نوآوری در معرفی محصول به بازار، آشنا هستند شرکت کنند و از نظرات سایرین برای پیاده‌سازی هر چه بهتر آموزه‌ها بر روی حوزه و محصول انتخابیشان، استفاده کنند.


14 آذر 1397 10:32
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

آیا مایل به شرکت درطرح کارورزی که توسط دولت اعلام شده هستید؟